czwartek, 24 grudnia 2015

Coraz bliżej święta!

Kochane Czytelniczki!

Zacznę tradycyjnie:


Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia życzę Wam aby ten wyjątkowy czas upłynął w radosnej, pełnej ciepła rodzinnej atmosferze, żebyście złapali chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków i mogli się cieszyć swoją obecnością. Niech w Nowym 2016 Roku spełnią się wszystkie Wasze marzenia!


Kolejny rozdział Home już powstał, ale wymaga kilku poprawek. Wybaczcie, że nie zdążyłam przed świętami. Planuję go dopracować na 28 grudnia :) mam nadzieję, że jest jeszcze przynajmniej kilka osób, które na niego czekają.

Kończąc podzielę się z Wami swoją ulubioną świąteczną piosenką... od lat niezmiennie ta sama. Do posłuchania TUTAJ

To co? Do zobaczenia? ;-)

5 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt!! to jest mój pierwszy blok z Dramione i mam do niego ogromny sentyment. Co prawda czytam również inne, ale zaglądam tu co jakiś czas i sprawdzam czy jednak niczego nowego nie napisałaś. Uważam że masz OGROMNY talent i nie powinnaś przestawać pisać. Nawet nie masz pojęcia jaką niespodziankę mi sprawiłaś na święta tą wiadomością!! :) :) Jesteś moją niespodzianką :D
    Dziękuję
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością ;) ;* pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj prędko. Już po świętach więc głupio składać życzenia ale mam nadzieje że się udały =D

    OdpowiedzUsuń