piątek, 23 maja 2014

Pola o wersji pdf. :)

Hej!
Czy u Was też jest tak gorąco? Masakra... Nowego rozdziału nie ma, ale jest coś innego :)
Pamiętam, że ktoś kiedyś pytał o wersję pdf. opowiadania. Oczywiście jest ona możliwa :) zarówno opowiadanie "nice surprise" jak i wszystkie miniaturki: "Poker", "Sukces", "Układ", "Walentynkowa miniaturka", "Zatańcz dla mnie Granger" proszę podać swój adres email w komentarzu  :) nie zapomnijcie napisać co chcecie dostać :)

pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego, chłodnego powiewu :)

pola

PS. Bardzo się cieszę, że podoba Wam się początek nowego opowiadania :) dziękuję za miłe powitanie :) dobrze wiedzieć, że czekaliście ;)

42 komentarze:

  1. Poproszę, nice surprise i wszystkie miniaturki.
    karola4456@wp.pl
    Care

    OdpowiedzUsuń
  2. hermidraco@gmail.com
    Poproszę o wszytko <3.
    Avis.

    Czekam na kolejny rozdział . :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś kochana!
    Bardzo proszę o wersję pdf wszystkiego.
    grangerhermione2208@gmail.com
    Pozdrawiam
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoją twórczość :) bardzo proszę o wszystko w wersji pdf i z góry dziękuję :) vmartynka@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże ! Marzenia się spełniają ! Znam Twoje opowiadania na pamięć, i baaaaardzo proszę o wersję pdf wszystkich miniatur i głównego opowiadania :) dziękuję z calego serca i czekam na rozdział :D

    kamulabak@gmail.com
    pozdrowienia ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja poproszę 'nice surprise' i miniaturkę 'poker'
    z góry dziękuję :)

    underthehaven@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako wymagająca chce wszystko, aby często wracać do tego <3
    aiwlys_atina@o2.pl
    buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli byłoby to możliwe, to poproszę wszystko <3
    kreciolekk2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli nie sprawiłoby ci to problemu to prosiłabym o wszystko :) Z góry dziękuję i życzę weny. nowe opowiadanie ciekawe i myślę że może być super.
    paulina4011995@wp.pl
    Pozdrawiam:) Paula

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę wszystko :)
    Gisia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej.:)
    Byłabym wdzięczna, gdybyś wysłała mi :
    opowiadanie " Nice suprise"
    miniaturki: " Poker", "Sukces", "Układ", "Walentynkowa opowieść", " Zatańcz dla mnie Granger".
    Jednym słowem, proszę Cię o wszystko.:)
    Wyślij mi je na adres: amor.deliria.nervosa.16@gmail.com
    Niecierpliwie czekam na rozdział Home.:)
    Proszę i dziękuję o/za opowiadanie i miniaturki.:)
    Pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, mogłabyś (?) mi wysłać wszystko na adres:
    tygrys130899@gmail.com
    Z niecierpliwością czekam na następny rozdział. Uwielbiam twoje opowiadania.
    Pozdrawiam :)
    Elizabeth Thunder

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje teksty sa absolutnie kochane i uwielbiam je wszystkie stąd również proszę o komplecik :-D
    katedaniels@op.pl
    Little Monster

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham twoje teksty :) dlatego poprostila bym pelen komplet :) Nadd.nathalie@gmail.com

    Divergent

    OdpowiedzUsuń
  15. iska330@interia.pl :)

    Poproszę o wszystko ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem Twoją wielką fanką także prosiłabym o przesłanie kompletu na switchek@gmail.com dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę wszystkie miniaturki :))
    agentka_7@interia.pl
    /Oluś

    OdpowiedzUsuń
  18. Nareszcie !!! Poproszę wszystko :*
    martyna224wp.pl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o ... WSZYSTKO!!!
    08julka80@gmail.com
    Pozdrawiam,
    HH

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej,
    bardzo proszę o wszystko :)
    madzik735@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magdalena Ł

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam twoje opowiadania więc bardzo proszę o wszystko :)
    natalkaa_13@interia.eu
    Pozdrawiam Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko poproszę ; *
    depend.on.something@gmail.com

    Pozdrawiam,
    E.R.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też poproszę wszystko ;)
    anika-th@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Mogłabym poprosić wszystko?
    julie_malfoy@interia.pl
    Z góry wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak tam idzie pisanie kolejnego rozdziału Home ?
    Wracaj już do nas :3

    Avis.

    OdpowiedzUsuń
  26. Poproszę o opowiadanko na natalcia0220@o2.pl :) Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja z miłą chęcią proszę o wysłanie mi wszytkiego,chętnie przeczytam cos nowego :)
    patazmu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym prosiła o wszystko! Na: oooalelolooo@op.pl
    Z góry dzięki i świetnie piszesz :)
    ~Slytherin Princess
    http://dramione-milosc-bez-granic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bym poprosiła o wszystko.na: julia.rafa27@o2.pl
    z góry Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeżeli wciąż można poprosić o pdf'a ( Choć nie komentowałam, ale czytałam) to proszę i miniaturki, i opowiadanie
    sandropeteksg@o2.pl
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. dariastefaniak18@gmail.com tez poproszę o wszystko :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. love1d33@gmail.com
    Poproszę wszystko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym prosić o wszystko XD
    oluniar@icloud.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jej! Format pdf! Już ci chyba mówiłam, że jesteś genialna.

    Ja prosiłabym o wszystko :)

    gk_14@wp.pl

    Z góry bardzo dziękuję
    Rosie

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham twój styl pisania.Poproszę wszystko i z góry dziękuję ;*
    pati.t@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej :) Twoja twórczość jest genialna :) Ja proszę o wszystko :)
    kasia_1998@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeżeli jeszcze można uzyskać pdf-y to bardzo bym prosiła o opowiadanie jak i również miniaturki. Mój mail to:
    esiamalfoy@gmail.com. Z góry bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeżeli jeszcze można uzyskać pdf-y to bardzo bym prosiła o opowiadanie jak i również miniaturki. Mój mail to:
    esiamalfoy@gmail.com. Z góry bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeżeli jeszcze można uzyskać pdf-y to bardzo bym prosiła o opowiadanie jak i również miniaturki. Mój mail to:
    esiamalfoy@gmail.com. Z góry bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  40. bryczek301@gmail.com
    Poproszę wszystko

    OdpowiedzUsuń
  41. Poproszę wszystko ;)
    victoriaxviktoria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. cheryllinm@gmail.com

    Poproszę wszystko, albo chociaż nice suprise!

    OdpowiedzUsuń